Sunday, August 15, 2010

ko wat ape tu Ezam di Kondo Belakang The Mall

ko ni Ezam sekali aku tengok ada gaya bagus tapi dua kali aku tengok dah nak muntah taw ko da macam biawak lidah bercabang.

Apa yang umumnya orang taw psal ko ialah satu pembohongan yang nyata. hanya mereka yang rapat saja tahu nafsu serakah ko ni Ezam.Kobedal je semua kan termasuk bini orang ntah-ntah abis semua bdk-bdk dalam PUTERi UMNO pun ko dah bedal.
har har har har har har....

Aku bukan suka sangat untuk merperkatakan hal-hal sundal ko nie Ezam tapi ko yang memaksa aku memperkatakanya

Setelah ko serang Kak Wan scara peribadi itu telah menampakkan sikap poilitik ko demi memenuhi tuntutan Penyamun UMNO.

Takkan la ko xterima satu sen pun.... duit penyamun Umno

aku tahu ko keluar PKR bukan sebab wang tp sebab Internal Politics

Aku dah naik loya dengar ko ashik bersumpah kerana prinsip sebagai Islam.
har har har har har har ......

ko pun suka menipu gak kan?
ko jangan kata la ko tak dapat projek Umno seperti ko kate dalam ceramah Umno
jangan ko nak memperbodohkan rakyat Zam oii....

ko keluar PKR memang bukan sebab wang tapi ko dapat projek kan?
bukan ke Khairy bagi ko projek?
tipu la ko berjuang secara ikhlas.kalo khairy tak bagi ko projek xkan la ko dok menyalak serang PKR ni bengong.

Lidah bercabang betol la ko ni Zam dah 101% aku sure ko ni biawak!!
har har har....
ko nie memang pandai susun ayat sumpah sampah ko ni kan??kalo tak xkan la si Nazri Botak suruh ko wat teks ucapan ntok dia kan?

budak berhingus Umno boleh la ko tipu zam.
satu lagi sebelum aku lupa zam
ini pun kalo ko lelaki la......

BERANI KO BERSUMPAH KO TAK TERIMA SATU PUN PROJEK DARI KHAIRY ??
ADA BERANI KE?

No comments:

Post a Comment